Saturday, July 11, 2009

Wedding Unites Everybody - Wedding Cake

Salam semua,

Setelah lebih sebulan lebih tidak menjenguk blog, saya kini kembali! Dengan pelbagai cerita yang masih segar di ingatan okay! Harap2 sempat lah saya menulis entry demi entry walau dalam kekangan masa!

Entry ini berkaitan dengan kek perkahwinan saya yang masih lagi hangat ditanya samada oleh tetamu yang hadir semasa majlis resepsi, tidak ketinggalana rakan taulan terdekat yang nampaknya tertekan, cemburu dan jeles dan suka dengan kek perkahwinan saya. Hehe, jangan marah. Again, i hate being normal...!

So cake yang anda lihat semasa majlis resepsi itu adalah hasil idea saya dan suami dan diterjemahkan dengan jayanya oleh Anisbakery.net. Wah makin kencanglah bisnes Kak Nisa kita sekarang, Tengok ke laman webnya, promosi sana sini! Syabas!

So, peeps, Lets the photo do the talking lah!








Sehingga di lain entry! Puan Nazie nak bersiap2 ke Kota Kinabalu nie, aih! Sejak kawin ni, ulang alik KK-KL ajelah ye, Paham2 ajelah, tuan2 dan puane yerrrr!





0 ayat POWER BEB!: