Thursday, August 20, 2009

Ramadhan datang lagi.


Salam semua,

Tarikh bermula puasa telah pun diumumkan jam 8:30malam tadi, sama seperti setiap tahun, Penyimpan Mohor Besar Raja2 pun masih lagi orang yang sama. Maka, insyaallah dipanjangkan usia, kita semua akan bermula mengerjakan ibadah puasa pada hari Sabtu nanti. Ramadhan ini sangat saya nantikan. Pertama, kerana saya dapat berpuasa sekurang2nya sepuluh hari bersama suami saya yang akan bercuti lebih kurang seminggu. Kedua, saya akan merasai pengalaman berpuasa yang baru, dalam suasana yang baru, sama sekali berbeza dengan pengalaman saya berpuasa bersama keluarga di KL. Yang tak pernah saya rasakan sebelum ini :-) Bersama orang baru, lokasi baru, Insyallah semangat baru.

Semoga Ramadhan ini terus menyinar dan memberi cahaya kepada kita semua untuk menjadi hamba yang taat kepada-NYA. Alhamdullilah atas kurniaan rezeki, semoga tidak terleka dalam perjalanan ini.

God Bless,

Nazie

2 ayat POWER BEB!:

atuk santai ( AMIN) said...

eravu vakkam n Wünsche dir ein schöne fröhliches Neujahr

saya wo meng atukhil

Anonymous said...

ATUKHIL HU

kenapa tidaq up date < tidaq suka blog ka ?