Tuesday, June 9, 2009

Wedding Unites Everybody - Introduction

Salam semua... Terlebih dahulu saya dan cikgu Iznan serta seluruh kaum keluarga ingin merakamkan ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua yang tellahpun hadir pada majlis perkahwinan kami pada hari Sabtu, 6 Jun 2009 baru2 nie. Tidak kira siapa pun anda, lambat atau cepat, jauh dan dekat, sesungguhnya kehadiran anda semua amat bermakna untuk kami berdua. Saudara-mara jauh dan dekat, rakan2 Ex SMKTS, rakan2 Mass Comm of course, rakan IPGM, Pendengar dan Sahabat KLFM, Rakan2 KLFM sudah pastinya dan seluruh anda yang hadir. Terima kasih dari hati yang tulus ikhlas untuk anda semua.

Majlis perkahwinan ini amat bermakna buat kami, ia telah menemukan kami dengan rakan2 yang sudah lama tida bersua, ada yang hampir 12 tahun tidak berutus khabar. Perkahwinan kami telah menemukan kita semua. Perkahwinan ini juga telah menyatukan 2 keluarga yang sama bangsa namun berlainan adat, tutur cara dan budaya. Namun, perbezaan unik ini telah mendekatkan kami semua. Alhamdulillah...

Sungguhpun, masa depan belum lagi direncanakan, namun jalannya sudah ada. Kami bersyukur...

Dikesempatan ini juga kami ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada wedding team kami yang bertungkus lumus membantu sejak persiapan awal majlis perkahwinan ini. Wedding team kami terdiri daripada adik-beradik, saudara-mara, rakan2 Mass Comm, rakan2 KLFM. Tidak ketinggalan our official photographer, Fad Manaf and Amrul Kareem, The wedding cake sifu by ANisbakery, the videographer by Afiq, the kompang team done by Jalal kompang dan konco2nya, the wedding beautician, kak Shaz and decoration team, team from TSI, Dzeti for the wedding card design and printing and not to forget Ustaz Akhill Hayy yg telah memberikan komitmen untuk majlis perkahwinan kami.


The wedding-log will be written and update here, slowly and smoothly, Insyaallah...


We present everyone and each of YOU:-





DJ NAZIE AND CIKGU IZNAN WEDDING LOG -



"WEDDING UNITES EVERYBODY"


Lets the photo do the talking. All you gotta do is smile all the way :-)

Hugs and Kisses,

Nan & Nazie

2 ayat POWER BEB!:

Anonymous said...

kak long..
tahniah lorh..
cun mse akk kawen aritu..hehee..
kem slm hubby..=D


~Nurul~
=)

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

ooo...ada akhil hayy yer menyanyi...ada tak dia kena baling ngan teloq??? ekekekkeee....

anyway nazie congrats congrats!!! sori sgt tak dpt dtg sbb aku kat melaka..terlepas gathering ngan masscommites.....

selamat menjalani kehidupan yang baru.........